FAQ

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zakupów na tej stronie lub szukasz informacji na temat swojego zamówienia, przed skontaktowaniem się z nami sprawdź FAQ (Frequently Asked Questions). Tutaj znajdziesz odpowiedzi na większość pytań.

 

 

Informacje o produktach

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji o produktach?

Na początek, wpisz kilka pierwszych liter nazwy produktu lub kod produktu (jeśli go znasz) w pasku wyszukiwania powyżej. Jeśli nie znasz nazwy lub kodu, kliknij na 'Kategorie', aby przejść do strony produktu.

 

 

Zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie wybierz interesujący Cię produkt i kliknij na przycisk "Dodaj do koszyka". Gdy już wybierzesz wszystkie interesujące Cię produkty, kliknij na ikonę koszyka w prawym górnym rogu i wybierz metodę płatności.

 

 

Metody płatności

Akceptowane metody płatności.

Akceptujemy metody płatności takie jak: karty kredytowe/debetowe Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard, American Express, płatności PayPal.

Czy płatności online są bezpieczne?

Dla Bestway bezpieczeństwo jest bardzo ważne. Dlatego chcemy, abyś wiedział, że Twoje dane będą zaszyfrowane, doskonale zabezpieczone i przesyłane przy użyciu certyfikowanej technologii AJAX (PCI-DSS i ISO27001) za pośrednictwem platformy BNL Advanced 2.0. Bardzo poważnie traktujemy kwestię zagrożeń związanych z oszustwami, dlatego wszystkie płatności kartami kredytowymi i debetowymi podlegają weryfikacji zarówno przez nas, jak i przez operatora Twojej karty.

 

 

Przesyłka i dostawa

Ile wyniesie koszt dostawy?

W przypadku wszystkich zamówień opłata za przesyłkę wynosi 65 zł. System automatycznie oblicza całkowitą kwotę zamówienia.

W jaki sposób realizowana jest wysyłka?

Przesyłka jest realizowana przez kuriera krajowego, który dostarcza przesyłki na terenie Polski.

Kiedy zostanie dostarczona paczka?

Twoja paczka zostanie wysłana w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania płatności.

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?Otrzymasz numer przesyłki, którego możesz użyć na stronie kuriera, aby śledzić przesyłkę krok po kroku.

 

 

Zwrot produktu

Zmieniłem zdanie. Czy mogę zwrócić produkt?

Jeśli zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, masz na to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Skontaktuj się z nami i wypełnij formularz, podając powód zwrotu oraz numer identyfikacyjny produktu, którego dotyczy zwrot. Następnie należy odesłać produkt na nasz adres. Jeśli produkt jest w dobrym stanie, wyślemy Ci zwrot pieniędzy, nie wliczając poniesionych kosztów wysyłki.

 


Obsługa klienta

Potrzebuję pomocy. Z kim mogę się skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected]

Aby uzyskać pomoc dotyczącą produktów, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem: www.bestway.eu/pl-pl.

Udzielimy Ci pomocy w możliwie jak najkrótszym czasie.